Top 4 email marketing trendova

Kao i svaka druga strategija, email marketing se stalno razvija kako bi poštivao zakone o SPAM-u. Kako smo ušli u novu poslovnu godinu, uzmite ove trendove u obzir kako bi vaša email lista rasla, bolje se posvetili klijentima te izgradili bazu klijenata.
"Reframe" newsletter
Na većini web stranica vidimo "Prijavite se na newsletter" popup ili bočnu traku. To je bio jedan od top email marketing trendova zadnjih godina. Ali email newsletter gubi sve više svoju težinu u korist personaliziranih poruka.
Tražeći nepoznatu osobu ili posjetioca web stranice da se upiše na vašu newsletter listu daje loš rezultat. Trebali biste više toga pružiti ako očekujete da se desi akcija.
Pružite neku vrijednost nekome od koga tražite njegovu email adresu, nešto poput:
- želite li primati mjesečne obavijesti o novim modelima ?
- želite li povećati svoje znanje iz vođenja poslovnih knjiga ?
- prijavite se i poslati ćemo vam 10 primjera izlaznih računa !
Svaka od ovih opcija odmah kaže posjetiocu koje su prednosti, odnosno što dobiva u zamjenu za njegovu email adresu.
Optimizirajte newsletter za mobilne uređaje
Kada se 53% email poruka otvara na mobilnim uređajima (a taj postotak kontinuirano raste) vaše email poruke moraju biti mobilno optimizirane. I tu nema ako, i, ili. U stvarnosti 75% email pretplatnika odmah briše emial poruku ako nije mobilno optimizirana.
Najlakši način je koristiti email platformu koja automatski izrađuje i newslettere kao i poruke mobilno optimizirane. Iako koristeći mobilno optimiziranu platformu, ako sami izrađujete newslettere, prije slanja ih testirajte kako bi vidjeli njihov pregled na mobilnim uređajima.
Neka budu vizualno lijepi
Povećanje pregleda se povećava za 94% ako se u vašem newsletteru pojavljuje barem jedna slika. Slika ih zaokuplja i prati kroz cijelo vrijeme dok čitaju vaš newsletter.
Isto tako koristeći riječ "video" u predmetu vašeg newslettera povećanje otvaranja istog newslettera je za 19% i CTR (click through rate) za 65%.
Ako još niste, probajte slati video u newsletteru, umjesto onih koji sa samo tekstualni ili sa par slika. Naravno za to vam treba platforma koja omogućuje slanje videa u poruci i pripazite da se ispravno pojavljuju na različitim uređajima (platformama).
Kvaliteta nasuprot kvantiteti
U 2017. godini naglašavamo trend važnosti kvalitete nasuprot kvantitete. U prošlosti veliki sadržaj je bio najbolji za SEO svrhe, ali u današnjem ubrzanom svijetu bitno je da se prikažete u najboljem svjetlu.
Isto vrijedi i z vaše email kampanje. Neka vaše poruke budu kratke, slatke i jednoznačne. Ako želite pružiti više informacije, pišite blog. Isto vrijedi i za video. Neka bude dugačak od 45 sekundi do 3 minute. Sve preko toga će dovesti da posjetioc izgubi pažnju.
Probajte ova 4 email marketing trenda i vidite da li će donijeti rezultate. Nemojte se bojati isprobati nove strategije kako bi vidjeli što je najbolje za vaše klijente.